ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

ΆΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΉ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΜΈΣΑ ΣΕ 60 ΗΜΕΡΕΣ

ΝΕΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Λίστα επιθυμιών

0

Καλάθι

Καλάθι αγορών

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Μην το αφήσεις να φύγει!

-0.00 €

0.00 €

Στο καλάθι

Κατάλογος

Αποστολή και πληρωμή

Όλες οι αποστολές γίνονται με courier [Γενική Ταχυδρομική, ACS, BoxNow, Speedex]. Όταν καταχωρείτε μια παραγγελία, είναι απαραίτητη η τοποθεσία παράδοσης, όπου θα βρίσκεστε κατά τη διάρκεια της μέρας. Αν ο χώρος παράδοσης είναι η εργασία σας είναι απαραίτητο να σημειώσετε το όνομα της εταιρείας, όπου θέλετε να γίνει η παράδοση του πακέτου. Θα σας ενημερώσουμε μέσω email για την πορεία και την αποστολή της παραγγελίας σας.

Κόστος αποστολής
Το κόστος της αποστολής περιλαμβάνει τα έξοδα μεταφοράς, εφόσον επιλεγεί ως τρόπος πληρωμής η προπληρωμή με κάρτα.
Στην επιλογή πληρωμής με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση.
 

Ανάλυση κόστους για την αποστολή πακέτων:

(α) Προπληρωμή μέσω Gooogle Pay, με χρεωστική κάρτα, μέσω Apple Pay


- Παράδοση στη διεύθυνσή σας:
Για αγορές μέχρι [79 ευρώ] - έξοδα αποστολής [5,49 ή 4,99 ή 4.79 ευρώ] 
Για αγορές άνω των [79 ευρώ] - δωρεάν αποστολή με ACS, Γενική Ταχυδρομική, Speedex.

- Παράδοση στο σημείο παραλαβής
για αγορές μέχρι [79 ευρώ]- έξοδα αποστολής [4,99 ευρώ] - ACS ή έξοδα αποστολής [4,79 ευρώ] - BoxNow (θυρίδα 36x45x60)
για αγορές άνω των [79 ευρώ] - δωρεάν αποστολή

β) Πληρωμή με αντικαταβολή
για αγορές μέχρι [79 ευρώ] - έξοδα αποστολής [4,99 ευρώ] με ACS παράδοση στο σπίτι συν [2.99 ευρώ] η αντικαταβολή
για αγορές άνω των [79 ευρώ] - δωρεάν αποστολή με ACS παράδοση στο σπίτι συν [2.99 ευρώ] η αντικαταβολή

Σημαντικές πληροφορίες: 

Σας προτείνουμε να ανοίξετε το πακέτο αμέσως μετά την παραλαβή από την courier και να ελέγξετε οτι τα προϊόντα δεν είναι κατεστραμμένα, ακόμα και αν το πακέτο δεν έχει σημάδια ζημιάς. Αν το πακέτο έχει σημάδια ζημιάς, αρνηθείτε να το παραλάβετε! Αν προκύψει μια τέτοια κατάσταση, παρακαλούμε ενημερώστε μας αμέσως (αλλά όχι αργότερα από μια εργάσιμη ημέρα) μέσω email [email protected] 

Το πρόβλημα θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν. Όταν ο πελάτης παραλάβει το πακέτο του από την courier, είναι υπεύθυνος για κάθε υποβολή παραπόνων. Χωρίς καταχωρημένο παράπονο δεν είναι δυνατό να διεκδικήσετε επιστροφή. Τέτοιου είδους διεκδικήσεις δε θα γίνονται δεκτές. 

Σε περίπτωση που αρνηθείτε να παραλάβετε την παραγγελία, προσέξτε ότι χρεώνουμε το κόστος μεταφοράς με βάση τον επιλεγμένο μεταφορέα στην παραγγελία.
Για περισσότερα παρακαλούμε δείτε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις: 4.2 Δημιουργία μιας Παραγγελίας - (ζ)